مقالات


مقالات گرین وایب

شماره های تماس با گرین وایب :    09177995399     09175929909

  1. انواع گرین وال

  2. دیوار خزه ای    

  3. دیوار سبز

  4. خره تثبیت شده

  5. پنل سبز خزه

  6. ماس وال

  7. گرین وایب

  8. قاب سبز

  9. ساعت خزه ای


دیوار سبز جاودان چیست؟

دیوار سبز جاودان چیست؟

استفاده از دیوار سبز جاودان در دکوراسیون و فضاهای داخلی طبیعت را در محیط به ارمغان می آورد. همچنین به دلیل نصب و  شکل پذیری آسان، از نظر زیباشناسی و ایجاد سبکی مدرن، بسیار کارآمد خواهند  بود. این قاب ها در مکان هایی که قابلیت نگه داری گیاه را ندارند؛ بدون  نیاز به مراقبت و اشغال فضای زیاد، همانند قاب عکسی بر روی دیوار قرار می  گیرند و فضایی متعادل و نشاط آور را ایجاد می نمایند.

تفاوت و شباهت های دیوار خزه ای و دیوار های سبز زنده گرین وایب

تفاوت و شباهت های دیوار خزه ای و دیوار های سبز زنده گرین وایب

گرین وایب , دیوار های سبز زنده و دیوار خزه ای هر دو دیوار سبز  نامیده می شوند زیرا از نظر ظاهری، کاملا شبیه به هم هستند. همچنین از نظر  مزایای زیست محیطی مانند کاهش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی، یکسان عمل می  کنند. بنابراین اگرچه خزه گیاهی خفته است، اما بسیاری از مزایایی را که  دیوار های زنده دارند را، ارائه می دهد. همچنین از آنجایی که خزه بسیار  متخلل است، می تواند صداها (به ویژه فرکانس صدای متوسط تا زیاد) را بهتر از  سایر گیاهان کاهش دهد.

گروه مهندسی گرین وایب , با هدف زیباسازی هر چه بیشتر محیط و همچنین پیوند طبیعت با محل زندگی   افراد، فعالیت خود را در زمینه‌ی معماری منظر و دکوراسیون داخلی آغاز کرده  است. با ما تماس بگیرید
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی