خدمات طراحی داخلی و اجرا

طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون به شکل حرفه ای ارتباط مستقیم با آرامش و  رفاه ساکنین دارد. از نظر مهندسین و متخصصین گروه معماری گرین وایب ,  یک طراح داخلی  حرفه ای باید تسلط کامل نسبت به تمامی دانش روز دنیا و سبک های معماری  مختلف داشته باشد و تمامی قوانین طراحی داخلی را رعایت کند و طرح نهایی را  به سلیقه کارفرما نزدیک کند.

گروه معماری و طراحی دکوراسیون گرین وایب , آماده ارائه خدمات طراحی  معماری , طراحی داخلی و دکوراسیون و پیاده سازی انواع دیوار های سبز و خزه  ای به هموطنان عزیز میباشد.

جهت تماس و مشاوره با گروه معماری و طراحی دکوراسیون گرین وایب با شماره های ما تماس حاصل بفرمایید.

شماره های تماس با گرین وایب :  09177995399 09175929909

طراحی داخلی چیست؟

طراحی داخلی یا (Interior design)، هنر یا پروسه طراحی  فضاهای داخلی است که بیشتر فضاهای بیرونی یک اتاق یا ساختمان را شامل  می‌شود. انجام طراحی داخلی فقط برای خانه های بزرگ و لوکس نیست، بلکه برای  تمامی خانه ها با هر نوع درآمدی میشه انجام داد. درواقع طراحی داخلی، هنر و  علم درک رفتار افراد است، تا به خلق فضاهای کاربردی داخل یک ساختمان منجر  شود.

در این که شما فرد با سلیقه ای هستید شکی نیست اما طراحان داخلی، تخصص و  استعدادو ویژگی های خاصی برای به اجرا در آوردن نظر کارفرما به بهترین نحو  دارند. با مراجعه به طراحان داخلی و دکوراتورها از هزینه های اشتباه و  وقتگیر جلوگیری کنید و از زیبایی دکوراسیون منزل تان مطمئن باشید.

درواقع هدف اصلی طراحی داخلی، بهینه سازی فضا در کنار زیبایی آن است که  با رعایت کردن یکسری از اصول، بایدها و نبایدها فضایی مملو از آراستگی و  راحتی را به ارمغان می آورد. طراحی داخلی، فرآیند طراحی کامل نمای داخلی یک  فضا، با در نظر داشتن مواردی مثل طراحی کف، پنجره‌ها، درها، دیوارها،  نورپردازی، اثاثیه و دیگر بخش های آن است. 

میتوان اینطور گفت که طراحی داخلی، ترکیبی از هنر و مهندسی است و هدف از  هنر طراحی داخلی، معمولا برای فراهم کردن محیطی راحت و از منظر  زیبایی‌شناسی دلپذیر است که بتواند انتظارات کار فرمارا  را برآورده ‌کند.



برخی از ویژگی های گروه معماری و دکوراسیون گرین وایب


حرفه ای و با تجربه ایم

تیم حرفه ای / فرآیندهای بهینه و سریع / رعایت بالاترین استانداردها و سطوح کیفی

 

خلاق و ماهر هستیم

ارائه ایده ها و کانسپت های نو / امکان ارائه چند آلترناتیو / امکان ارائه طرح در چند سبک مختلف


جامع و فراگیر هستیم

ارائه پکیچ کاملی از خدمات طراحی به صورت چندرشته ای و از صفر تا صد پروژه (از ایده تا اجرا)



مشتری مدار هستیم

تعامل دوسویه با کارفرما / انعطاف پذیری در دریافت نظرات مشتریان / تضمین رضایت نهایی