خدمات طراحی معماری و اجرا

فرآیند پروژه های معماری یک اصول و تئوری کلی دارد که هر معماری برای ارائه آن روندی را طی می کند. به طور کلی خدماتی که جامعه از  معمار انتظار دارد شامل توسعه و بهبود فضای سکونت در قالب ارائه طرح  مفهومی، ارائه میزان بودجه مورد نیاز و اجرای بی عیب و نقص آن می باشد.  همانطور که گفته شد معمار هنری آموخته است که به دنبال آن باید برای ارتقا  رفاه، تسهیل زندگی روزمره و کیفیت فضا همواره در حال ایده پردازی و رفع  چالش ها باشد و همزمان هویت سایت مربوطه و فرهنگ آن ها را در آثار های جدید  خود تداوم بخشد.

گروه معماری و طراحی دکوراسیون گرین وایب , آماده ارائه خدمات طراحی معماری , طراحی داخلی و دکوراسیون و پیاده سازی انواع دیوار های سبز و خزه ای به هموطنان عزیز میباشد.

جهت تماس و مشاوره با گروه معماری و طراحی دکوراسیون گرین وایب با شماره های ما تماس حاصل بفرمایید.

تمامی روندی که یک شرکت معماری و یا تنها یک معمار باید طی کند تا بتواند در ارائه خدمات حرفه ای در معماری ساختمان،  صاحب نظر باشد، شامل موارد زیر می باشد. قابل توجه است که مراحل نامبرده  شده در هر شرکت و روش کاری هر فرد، می تواند متفاوت باشد و تنها خروجی کار و  رساندن مفهوم ایده به مخاطب کافی می باشد.

طراحی معماری شامل طراحی و معماری ساختمان های ویلایی و همچنین کاربری های دیگر مانند :  آپارتمانی مسکونی، ساختمان های اداری ، ساختمان های فرهنگی و تجاری میباشد.  خدمات ما در رابطه با طراحی و معماری در دفتر معماری ایماژ شامل :تحلیل  سایت، طراحی و معماری حجمی با توجه به شرایط پروژه ، طراحی و معماری پلان  ها و ارتباطات فضایی، طراحی چیدمان و تقسیمات فضایی ، طراحی نما و نور  پردازی و طراحی فضای سبز میباشد.